Seniorgolf

Seniorgolf i Dejbjerg Golf Klub

Seniorgolf er et tilbud til alle fuldtidsmedlemmer, der gerne vil spille sammen. Alder underordnet.  Spilletiden er fredag formiddag, og der spilles hver fredag, når banen ikke er optaget af andre arrangementer. Der er ikke planlagt seniorgolf på helligdage.

Seniorgolf er altså ikke nogen klub med medlemskab og kontingent m.m.

Tilmelding til de enkelte fredage foregår på golfbox under klubturneringer: Seniorgolf (find den aktuelle dato). Tilmeldingsfristen er kl. 12.00 onsdagen før.

Af praktiske årsager er vi nødt til at begrænse deltagerantallet til 40 de enkelte fredage. Deltagelsen sker efter ”først til mølle” princippet.

Ved tilmeldingen bliver man spurgt, om man vil spille 9 huller i stedet for 18 huller.

Selv om tilmeldingen foregår under klubturneringer, er det ikke en turnering – det er ”hyggespil”, hvor vi har det sjovt sammen og lærer andre at kende.

I sommersæsonen melder du dig til på golfbox senest onsdag kl. 12.00. Der laves startliste.

I vintersæsonen melder du dig til på golfbox fra kl. 10. Mødetid kl. 09,40. Læg dit scorekort på bordet i klubhuset. Der trækkes hold kl. 09.45.

Kontaktperson: Personen, som står øverst under turneringer - feltet: kontaktpersoner - laver fredagens startliste. Her finder du personens mobilnummer og du kan altid kontakte vedkommende, hvis du er kommet for sent til tilmeldingen eller hvis du bliver forhindret.

Mødetid ved 18 huller:     Fredage kl. 09.40

Spilletid:                              Fredage kl. 10.00                (baglæns gunstart)

Mødetid ved 9 huller:       Fredage kl. 09.40

Spilletid:                             Fredage kl. 10.00

Damer spiller fra rød tee, og herrer spiller fra blå tee.

Koordinatorer for seniorgolf:

Thomas Kongsted, Mobil 2393 7770,   Jørgen Lauritsen, Mobil 4073 6241 og Else Kjærgaard Kristiansen, Mobil 2984 8318.